مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:052022-12-24سياسي

بانیان وضع موجود در صدد تصاحب کرسی های مجلس هستند 


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی انگیزه تخریب دولت سیزدهم را تصاحب کرسی های مجلس چهاردهم خواند و گفت: بانیان وضع موجود مسبب رانت ارز بوده و یک دهه اقتصاد کشور را تعطیل کردند.

- بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به مواضع عبدالناصر همتی و محسن هاشمی پس از توفیق دولت در آرام کردن اغتشاشات، گفت: مشکلات اقتصادی کنونی، نتیجه و دست پخت افرادی است که در زمان خود ادعای رویکرد علمی و عالمانه داشتند و آنچه توسط آنان به این دولت تحویل و تحمیل شد، بر کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: امروز بانیان وضع موجود از نجابت این دولت سو استفاده می کنند، چرا که دولت سیزدهم به سبب اینکه خاطر ملت مکدر نشود، سخنی از اوضاع و شرایطی که دولت جدید را تحویل گرفته به طور علنی و عمومی نداشته است.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تعجب آور است که آقای همتی درخواست انتخابات دوباره با حضور اکثریت مردم را دارد در شرایطی که خود وی در انتخابات گذشته حضور داشته و اقبالی هم از سوی اکثریت مردم ندیده است.

محبی نجم آبادی افزود: رفتار و ادبیات این جریان فکری در قبال اغتشاشات نیز مشخص است، و در شرایطی که حرکت کشور رو به جلو و سیاست های اقتصادی دولت مورد تأیید اقتصاددانان جناح های مختلف است، آنان که سابقه سیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانیان وضع موجود در صدد تصاحب کرسی های مجلس هستند 

بانیان وضع موجود در صدد تصاحب کرسی های مجلس هستند